Annons:
Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 902 ggr
Farwuq
12/22/12, 5:25 AM

Existens önskar en God Jul

Smiley with Santa hat emoticon (Christmas Emoticons)

Vi på Existens önskar er all en riktigt God Jul!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Aldebaran
12/22/12, 12:22 PM
#1

Godmiddag å God Jul… Kan vi ju önska såhär den 22:e, när nu världen inte gick under igår  :)

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

[rore]
12/25/12, 9:39 AM
#2

God fortsättning på er alla!

Moonwing
12/26/12, 2:50 AM
#3

Wingen önskar även hon en God Fortsättning!!Skrattande

.., wingen halkade omkull för ett tag sen å slog sönder (precis till julSkäms) sin armbåge..så nu har wingen gjort allt julstök enhandad-känner mig som kapten Krok, he,he..Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Ralph
12/26/12, 2:45 PM
#4

God fortsättning.

DesK
12/29/12, 5:20 PM
#5

Krya på dig Wingen! Nu önskar jag alla här ett gott nytt år! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Farwuq
12/29/12, 5:53 PM
#6

Drick något gott.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[yodhe]
12/29/12, 10:10 PM
#7

Men Wingen !!! har hon inga broddar då.??

Hej på er förresten..det va ett tag sen…

Önskar er alla en riktigt god fortsättning..hoppas att ni har haft det bra över * ätardagarna* huh…nu kommer *smällardagarna* istället…( då håller jag mig innomhus, är som rädder jue..)

Ha de göttGlad

Moonwing
12/31/12, 8:38 PM
#8

Ha,ha..men broddar e jue te för gammelkärringar.Oskyldig.jag äe ju iiintee gammel!!FörvånadCoolTungan ute

..trevligt å se dig förresten!Kyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[yodhe]
1/1/13, 2:27 PM
#9

Hehehe….tack detsamma…trevligt o ses, menar jag…Glad

Näe inte så gammel som jag…men broddar kan va bra o ha ändå…Förvånad

DesK
1/1/13, 3:19 PM
#10

Wingen jag kör med broddar när det är halt o jag är ju inte heller så värst gammal! CoolTungan ute

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Moonwing
1/1/13, 9:37 PM
#11

Näe, jag bare skojarFlört..har fått ett par riktigt bra grovsulade stövlar i jul, som man inte kan halka så lätt i..så nu måste jag välan bokstavligen snubbla på mig själver, om jag skall halka.Oskyldig.Tungan uteFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[yodhe]
1/12/13, 4:08 PM
#12

Såååå bra…!!!!!

Hoppes du inte gör de bare…snubbler..FlörtObestämd

Moonwing
1/12/13, 8:15 PM
#13

#12Tungan uteKyss..-gör en nog endåń..*fniss*Skäms

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
Upp till toppen
Annons: