32. Dagens hälsningar

God morgon Måndagen 1 April!

2013-04-01 01:26 #0 av: Moonwing

Good morning gott folk! , hoppas ni får en fin dag! 

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen Medarbetare på Existens o Filosofi

Anmäl
2013-04-01 01:32 #1 av: Pagan

God mitt i natten MoonwingLer

Hoppas du får en god natts sömn. kanske dags att knyta sig. Sitter här och njuter av sista ledigheten och vill gärna hålla kvar i känslan så länge det går. Men ögonen vill liiite annorlunda. 

Anmäl
2013-04-01 01:49 #2 av: Moonwing

Nämen en litta hex-tant (får man lov att säga så-utan att någon blir förolämpad?)OskyldigSkrattar   Vad härligt!Cool

..Natti på dig själver, älskade "Natur-syster"!!HjärtaHjärtaHjärta

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

Anmäl
2013-04-01 01:52 #3 av: Pagan

Klart du får gummanHjärta

Jag har varit lite vilse ett tag men hittat hem igen och klart man hälsar på här då

Anmäl
2013-04-01 02:02 #4 av: Moonwing

Tack!,...-Häääärliittt! Hoppas du kommer mer gånger!PussarBlinkar

Anmäl
2013-04-01 07:26 #5 av: Emo

God morgon. Hoppas ni också får goda skratt när ni ser lyckade skämt.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2013-04-01 09:31 #6 av: DesK

Morn morrn, ha en riktigt härlig dag! Skrattar

Désirée

Värdinna för Matlust, Husmorstips, Kost och Hörselskadade

Anmäl
2013-04-01 15:26 #7 av: Ambrosia

Moonwing: God eftermiddag är det nog nu Skämtar

Jag hoppas du med får en fin dag (fast kanske svårt när man har ont)  och lite skämt under dagen.

Kram från Lisa Hjärta

Anmäl
2013-04-01 18:53 #8 av: Moonwing

Tack lilla Ambrosia!Hjärta

Jopp jag har haft en bra dag-trots ont, men hemma kan man ju vila när man vill..ligger ju inte länge..-men vill min kropp vila, så får den det..för en stund.Cool(oftast nån halvtimme efter maten eller så..)

..sen "mobiliserar" jag ju mig naturligtvis å sätter press på mig själv och rör mig då hellre,  än sitter i en fåtölj 8 tim i sträck å sen ligger raklång, en rutin som verkar helt främmande för mig..men "nya tider-nya metoder", som min far så vist sa..Skrattar

Anmäl
2013-04-01 21:56 #9 av: Ambrosia

Moonwing:

Vad bra du haft en bra dag. Men måste vara jobbigt när det gör ont. Men bra du vilar när du behöver.

Bra du hittat en metod som passar dig.

Kram från Lisa Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.