Annons:
Etikett35-anslagstavlan
Läst 972 ggr
Kristian Hägglund
2014-02-15 15:38

Loving Life - kurs i Jönköping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Existensens mysterier är stora men inte olösliga. Fråga Freddy Nielsen!

Den 2-11 maj kommer Freddy Nielsen till Jönköping för att hålla kursen Loving Life. Det är en kurs i inre och personlig utveckling för alla som är redo att upptäcka sin fulla potential och finna den totala lyckan och friden.  

Det är första gången kursens alla tre steg hålls i Sverige. Kursen har hållits runt om i världen i många år, från Ryssland till Tanzania, för världskända andliga ledare och Hollywoodkändisar.

Jag har själv gått steg ett i Loving Life och konstaterar att det är något alldeles speciellt som jag rekommenderar alla som är nyfikna på livets potential och vill få en djupare förståelse för vem du är och din plats i kosmos.

Kursen har en eventsida på Facebook för den som är intresserad:

https://www.facebook.com/events/662795993782897/?source=1

Jag ska gå! Hoppas vi ses där!

Annons:
Kristian Hägglund
2014-03-15 14:20
#1

Det börjar närma sig! För den intresserade så är sista anmälningsdatum 1:a april!

Squimpan
2014-03-19 07:39
#2

låter mkt intressant!  :) skall absolut anmäla mig för detta! :) tack för tipset! :)

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

Squimpan
2014-03-19 07:41
#3

Blev lite få smilys i den kommentaren så jag slänger in ett par till :P :O :D :) X) :-3

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

Kristian Hägglund
2014-03-24 10:09
#4

Det kan aldrig bli för mycket smileys :)

Gott! Dra gärna med dig fler så att vi blir tillräckligt många! 

En vecka kvar innan sista anmälningsdag!

Upp till toppen
Annons: