Annons:
Etikett40-aktuellt-i-världen-och-hemma
Läst 1547 ggr
Moonwing
6/20/10, 3:29 AM

Att följa sin innersta önskan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack och Grattis!..vill jag säga till vårt nygifta par, som bjöd in hela svenska folket till sitt bröllop!

Det här är ju inte en sajt som handlar om stadsskick eller politik, men visst måste vi tumma för Kärleken som är en så stark drivkraft att den förenar både människor och kulturer..Härligt!Flört

Det är också förenligt med vår "tänkta livsväg"..att vi får följa vår själs önskan och slipper göra våld på vår karma..genom tex sk resonemangs-äktenskap!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
[yodhe]
6/20/10, 7:00 AM
#1

Mm, kan bara hålla med i det, att få möjligheten att följa sitt hjärta har inte alla förmånen att göra…..

Moonwing
6/20/10, 4:40 PM
#2

FlörtKyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Jeremina]
6/20/10, 11:26 PM
#3

Jag kan bara instämma med Wingens kloka ord KyssFlört

Moonwing
6/21/10, 1:59 AM
#4

Tack, Mina min!Kyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Jeremina]
6/23/10, 1:54 AM
#5

Wingen: Jag blev så full i skratt när jag såg Victoria stå och gnida Daniels hand för så gör jag ofta med min man. Jag brukar gnida hans fingrar och det känns som lugnande både för honom och mig.

Mickelberg
6/23/10, 3:18 AM
#6

Det var så fint och kunde inte ha visats mera kärlek mellan två personer som dessa två.

Annons:
Tride
6/24/10, 12:14 AM
#7

Jo, ni visar kärlek här på sajten, men ni förstår det kanske inte alltid?

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Moonwing
6/24/10, 12:28 AM
#8

Jorå Tride..ibland..SkämsFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Tride
6/24/10, 1:21 AM
#9

Kyss

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Moonwing
6/24/10, 3:17 PM
#10

OskyldigSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: