04. Övernaturligt

Tidigare liv

2009-08-25 02:41 #0 av: [Jeremina]

Om man träffar på någon i det här livet som man älskat i ett tidigare liv..hur bör man då förhålla sig till den personen i det här livet?

Anmäl
2009-08-25 03:57 #1 av: [Pirkkolino]

Jag har särbo förhållandet med sådan man. Igår, 24.8 blev 9 år när vi träffade varandra i detta liv. Vår relation är unik. Det går inte att beskriva. Sånt måste man uppleva. Glad   

Anmäl
2009-08-25 11:00 #2 av: Mirjami-78

Jag tror man har ett speciellt förhållande till varandra även om man kanske i detta liv inte lever som par. Hur man ska förhålla sig till den personen vet jag inte...

Jag har träffat på en människa som jag är helt övertygad över att jag har träffat i ett tidigare liv kankse tom. levt som ett par med han då men gör inte det i detta livet.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Anmäl
2009-08-25 11:32 #3 av: Mads

Det är en svår fråga att svara på tycker jag. Minns man varandra ? Minns man vilken relation man haft ?

Amor Vincit Omnia

Anmäl
2009-08-25 11:59 #4 av: Wargmane

Vad gäller djupare tidigare relationer...Är jag nästan säker på att man minns dem...på ett eller annat sätt...

Ibland mer uttalat ibland mindre....

Tillbaka till Karma då...hehehehe

Oftast är det ju "jobbiga " tidigare relationer som Känns av !!

UUjjj jag har mött några såna och min inställning till det numera är Spring!!

ja inte så allvarligt kanske men jag skulle aldrig mera gå in i en relation mer pga att det finns en tidigare...istället möta personen som Vän!

B.B //Kristina

Målet Är Att Livet ska Levas...
...tha mi a' lorg...

Medarbetare på Existens 

Anmäl
2009-08-25 22:57 #5 av: [Jeremina]

#3 Om man minns relationen och fått den bekräftad av den andre!

#4 Ja, jag menar att man kan ju vara vänner iaf!

Anmäl
2013-04-24 09:54 #6 av: [kliinda]

Jag vet en som har varit gift med samma person i alla sina liv( förutom 2). Även i detta liv blev dom tillsammans!

Anmäl
2014-11-17 08:52 #7 av: graleh

#0> Det beror heeelt på vilka roller ni hade i det tidigare livet samt vilka roller ni har idag. Generellt kan man inte säga si eller så. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.