Annons:
Etikett40-aktuellt-i-världen-och-hemma
Läst 2127 ggr
[budewabo]
8/26/09, 1:25 AM

Mincontrolexperiment - vad tror ni om det här?

Europas storskaliga mindcontrol-experiment startar i Sverige och Finland

Källa: http://eldib.wordpress.com/2008/10/05/europes-large-scale-mind-control-experiment-starts-in-sweden-and-finland/

Skrivet av eldib den 5 oktober 2008
Översättning Gertie Dahlberg

Det digitala elektriska "Eshelon Meter", ett PLC-system från Televent Company, håller på att installeras i varje hus i Sverige och Finland under maskeringen att det kommer att göra det lättare att läsa konsumtionen av elektricitet genom Internet direkt från elmätaren!

Detta är sättet på hur saker säljs till naiva européer och ingen bryr sig egentligen om det, ingen ställer ens en fråga om det.  Sverige, Finland och de övriga nordiska länderna har alltid varit en lek- och experimentgrund för NWO innan man inför detsamma inom resten av deras domäner.  Den postade artikeln lämnar en förklaring till hur européer transformeras till får.

Alla har det men ingen vet vad det är eller vad det gör - The Energy Box.
Vi får det utan att bry oss om det, utan att förstå det, utan att fråga om det.  Sunt förnuft kräver nyfikenhet och förklaringar.  Inte El-Internet, som stoppades för bredbandsföretagen, speciellt 3G, skulle då gå i konkurs.  Energiboxen är en sändare och frekvensen är en mixtur av GSM och 3G Internet!

Detta är ett bredband och alltid är påslaget, inte bara för de sekunder som det elektriska företaget använder det.  Boxen bestrålar oss inte bara direkt med 3G-strålning (en pulserande frekvens, mycket farlig och bara för militären) utan strålarna går in i sändaren och all den elektroniska strömmen i huset blir ett 3G-kommunikationssystem som är kopplat till Internet och kan uppenbarligen stråla många till döds (genom leukemi).
Boxen översänder inte till elbolaget utan till Internet, i vilket hela det elektriska systemet är transformerat till ett kommunikationssystem. 

Varför Internet, varför är en sådan tysthet och hemlighetsfullhet inbyggd i huset, varför omplacera elektriciteten till ett kommunikationssystem?

Enkelt: 3G är ett effektivt militärt system och telefoni är bara en sideffekt!  Hela problemet med masters och antenners strålning samtidigt med andras var bara en "förklädd manöver" och det enda målet var att få den här lilla sändaren in i våra hus.  Nu är inte bara huset strålande på en pulserande hög frekvens utan det är också kopplat till Internet  - det första "Internethuset" i världen.   Det hjälper inte att vägra att ta emot boxen för din granne kanske har en och sänder impulser till ditt hus med det elektriska systemet.

Hursomhelst så har vi rätten att inte acceptera boxen på grund av att den "LAG" som myndigheterna använder sig av inte existerar och absolut inte någon lag om "påtvingad strålning".  Den verkliga grunden för någon att ändra på vårt elektriska system till ett kommunikationssystem kan bara vara, för att säga det enkelt, att utöva "total kontroll"!  Nu är elektriciteten värderad under en annan lag, den så kallade Kommunikationslagen. Den lagen ger FRA (Försvarets Radio Anstalt), ett av de hemliga spionsystemen i Sverige, rätten att kontrollera och sprida ut spionaktiviteter.  De kan läsa våra mail, lyssna till telefonsamtal och kontrollera alla sorters kommunikation, även Internet-elen, och med detta även ditt hus.  Den svenska regeringen ger exakt FRA en ny Superdator (hjärn-superdator). 

De som vet någonting om frekvenser och mikrovågor-tekniker vet helt säkert redan vad man har för möjligheter till kontroll.  Genom detta är alla datorer kopplade till den nya Internet-elen, så i princip är alla, absolut alla, i farozonen för attacker via Internet!

BANKER, POLISEN, SJUKHUS och alla företag, absolut alla, behöver elektricitet och det finns varken brandvägg eller antivirus för Internet-elen.  Vilken server vi än använder för vårt INTERNETHUS så spelar det ingen roll.

Om någon använder den modifierade ELF (Extreme Low Frequency - en artificiell hjärnfrekvens) är det lätt att få 3D-bilder av varje rum och lyssna till varje konversation.  Än mer obehagligt är att man kan lätt sända varje frekvens genom Internet-elen, också de som influerar folks hjärnfrekvenser.

En fjärrkontroll för alla människor?  Vi står inför det största experimentet någonsin, när det gäller kontroll av mänskliga hjärnvågor, som världen hittills har upplevt.  Sverige och Finland har alltid varit experimentländer för mikrovågor och därför är det bara dessa länder som nu fått detta system först av alla.  Om allt går bra kommer andra länder att följa efter senare. Tyskland har redan TV-program om projektet och detsamma sker i andra länder.  Vi måste absolut vägra att ta emot Energiboxen och övertyga våra grannar om detta också.  (Man kan returnera boxen om man redan beställt den). Vi måste kvickt vidarebefordra informationen om detta nya system så att det blir allmänt känt och alla lögner avslöjas. Hjälp till om du kan för det är akut och det första experimentet är redan på väg.  Om vi inte stoppar det nu så kommer hela världen att få det här systemet. 

Det finns en direkt koppling mellan boxen och det största HAARP SYSTEM i världen - LOIS i södra Sverige, Chemtrails, FRA, Echelon och hur Sverige "hyrdes" till NATO så att man kunde testa dessa nya exotiska vapensystem i Norrland utan kontroll av den svenska militären.  Mikro-, ljud- och Scalarvapen, Chemtrailsattacker, Nanovapen etc.
Sverige har i själva verket blivit militärt ett av de viktigaste länderna i världen genom "LOIS", NATOs vapentester och geografi etc. Chemtrail-molnen som vi ser nästan varje dag på himlen (sprutas ut från flygplan) innehåller bl a aerosol och barium. Barium gör att människor kan ses i radarn.

http://fraktali.travity.de/chemtrail/lois.html      http://www.lois-space.net/
Den lilla Energiboxen är nu en del av American Patriotic Acts som uppenbarligen automatiskt följer NATO-Amerika till Sverige.  Den totala kontrollen av hus och människors beteende är bara en början.  3G och Energiboxen är i grunden en del av det nya vapensystemet och tydligen NATOs planer på att utföra fler experiment på den svenska befolkningen.

En del vapen kan enbart testas i verkligheten och på människor. Detta året, 2009, är ännu så länge bara en liten del av "LOIS" testplan som är på väg.  När detta system är komplett kommer experiment i stor skala att göras.  LOIS täcker Sverige och är kopplat till 3G, Energiboxar och också till LOFAR-systemen i centraleuropa och ICECAT i norra Skandinavien (LOFAR = ett HAARP-system i Mellaneuropa, från Holland till Tyskland).
Försök att förstå vad vi har i våra hus och vilket ansvar vi har till övriga världen. Vem kan stoppa systemet om vi inte gör det?  Sök efter information, tänk efter själv och fundera över det du hittar och vidarebefordra det!

Hjälp till att stoppa Energiboxen och Europas STORSKALIGA EXPERIMENT FÖR MINDCONTROL!

!

Annons:
[Jeremina]
8/26/09, 2:24 AM
#1

Menar du den typen av elmätare som t ex Eon läser av konsumtionen via ett mobilnummer?

satori
8/26/09, 1:28 PM
#2

Ja och nu skall vi via vaccineringen av svininfluensan injiceras med kvicksilver, aluminium och annan skit så att vi har de ämnen i kroppen som behövs för att de skall kunna styra oss än mer som robotar i detta gigantiska experiment med strålningen. De styr oss med fjärrkontroll helt enkelt!

Mads
8/26/09, 1:35 PM
#3

# 2 Finns inget tvång på att vaccineras.

Amor Vincit Omnia

satori
8/26/09, 1:47 PM
#4

#3 Jo i USA och inom vissa vårdinrättningar i Sverige annars blir du av med jobbet. Här behövs inte tvång bland allmänheten eftersom folk är dumma (oupplysta) nog att göra det frivilligt. Usch jag tycker det här är så hemskt! Skrikandes

Aldebaran
8/26/09, 5:58 PM
#5

Herregud.. I våras var det ramaskri och domedagsprofessior om detta inflensavirus.. Nu när det finns vaccin, jaha då är inte det bra heller.. Inget är bra tydligen…

Tror att det kvittar vad som än händer så gnäller folk….

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

[budewabo]
8/26/09, 7:18 PM
#6

#5

Ja, om alla tycker lika är det någon som inte tänker som bekant. Och en del föredrar att tänka själva och komma med relevanta spörsmål kring samhällsfrågor.

#2, #3

Någonstans har jag sett att länsstyrelsen kommer att fatta beslut kring massvaccinering 16 september. Så jag tror inte det är helt klarlagt om svenskarna skall tvångsvaccineras eller ej. Jag skriver tror för jag hiyttar inte tillbaka till min källa, jag har det bara i minnet.

Jag kommer att bevaka detta noga.

Annons:
satori
8/26/09, 9:36 PM
#7

#5 För mig är det lite som att säga "I våras var det ramaskri och domedagsprofessior om denna pest.. Nu när det finns kolera, jaha då är inte det bra heller.. Inget är bra tydligen…" Tungan ute

#6 Massvaccinering till tvångs? *usch jag vill bara gråta*'

[Jeremina]
8/26/09, 9:41 PM
#8

#0 Du svarade inte på min fråga #1 där jag frågar om mätaren!

satori
8/26/09, 10:32 PM
#9

#8 Nu svarar jag Flört Ja Eon har den ja. Eshelon Meter.

[Jeremina]
8/26/09, 10:35 PM
#10

#9 Jaha…låter konstigt! Obestämd

satori
8/26/09, 10:45 PM
#11

#10 Vilket? Är det inte lite underligt att en dosa som behövs läsas av nån gång i månaden om ens det, skall skicka ut pulserande signaler i form av strålning varannan sekund dygnet runt?

[outgrundlig]
8/26/09, 10:50 PM
#12

Tack för info´n. Har läst/hört om detta förut. Men fick nu en förklaring som talade till mig ang. exakt hur de gör det……

Jag har fått en ny elmätare från Fortum. Vet du om de har köpt in den som du pratar om? Det står inte Eshelon Meter på den……så jag hoppas att det inte är den.

[budewabo]
8/26/09, 11:02 PM
#13

#8

Jag försökte komma in på EONs hemsida men då kraschade min IE så jag vet faktiskt inte. Men jag grävde där jag står och hemma i min lägenhet har jag en sådan här:http://www.telenorcinclus.com/se/?aid=9075724

Och det är en liknande box som den som beskrivs inte annat än jag kan se. Men den måste ha installerats före 2007…

Jag läser artikeln fram och baklänges för att utröna vad där egentligen står. Jag har ju jobbat med sådant här och förstår att jag inte förstår allt som skrivits i artikeln vilket kan bero på taskig översättning alternativt mer entusiatisk än kunnig skribent. Jag funderar vidare på detta så får vi se om jag lyckas begripe lite mer av det…

Jag menar, 'allt' innehåller ju en 'mobiltelefon' numera. Typ bussens biljettavläsare till elmätaren till krockkuddesanordningen i bilen. När bilens krockkudde utlöses är det många bilar som själva ringer SOS Alarm och berättar att de krockat och sin position. Och varenda (?)iPhone har en poistioneringstjohej i sig så vi människor 'police ourselves' alldeles utmärkt utan att man behöver vara det minsta konsporationsteoretisk.

Tillbaka till artiekln då. Strålningen från en mobiltelefon avtar med kvadraten på avståndet. Dvs om man mäter upp 100 enheter precis vid mobiltelefonens yta så strålar det bara 10 enheter 10 cm från telefonen. Det är därför jag alltid har min i ytterfacket på en väska. Jag känner två killar i trettioårsåldern som fått testikelcancer och jag tror inte det är någon slump. Telefonen låg i deras ficka typ all vaken tid. Så det här med leukemispåret i artikeln köper jag inte riktigt heller.

Det min tanke värjer sig inför är att var och en av dessa små finurliga funktioner och 'bra saker' i livet kanske inte är så skrämmande eller farliga i sig och en och en. Men om man gör en liten databasintegration mellan diverse väl utvalda av dessa system då blir det lite för mycket 'The Running Man' av det hela (Stephen Kings bästa bok…) Och med tanke på maktkoncentrationerna och diverse konsolideringar så kan jag inte annat än bli en smula fundersam inför vad vi har framför oss. Vi accelererar med full fart in i ett 'The Running Man'-samhälle. Den boken tog allt ett steg längre än George Orwells 1984 som nog är mer känd.

Annons:
Upp till toppen
Annons: