32. Dagens hälsningar

God morgon 17:e mars

2011-03-17 06:43 #0 av: Farwuq

Glad S:t Patricksdag på er alla, klä er i grönt i dag.

Glad

Jag för min del har grön skjorta idag. *Ni vet väl att ni kan bli nypta om ni glömmer det?

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-03-17 07:22 #1 av: rore

God morgon Draken!!

Blir det här bra??

<

God morgon på er andra som kikar in under dan.....

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2011-03-17 12:09 #2 av: Farwuq

Det är helt OK.

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2011-03-17 12:31 #3 av: Moonwing

Medda!..

Hittade denna gynnaren i ett hörn på Ifokus..-trodde det va en Jordgubbe!..men ack vad fel man kan ha.Skrattande

...-en en liten smart gynnare var det ..-han blir nog inte nypt, idag i alla fall..tur att han inte han iväg till vårt Cafe´!..uj,uj!Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-03-17 12:33 #4 av: rore

Sicken liten sötnosKyss

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2011-03-17 12:44 #5 av: Moonwing

Mmm..de´ä han..!Flört (Drakis kommer väl stuva honom ..-om han hittar honom..-så honom får vi hålla efter, lilla Musse, alltså!) Skrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-03-17 13:16 #6 av: Farwuq

Nej, inte tag jag honom.

Det är feta skabbiga råttor som vi jagar i källaren.

FlörtTungan ute

Anmäl