Annons:
Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 1399 ggr
Farwuq
3/19/11, 7:44 AM

God morgon 19:e mars

En hälsning från soliga, snöfria, södern.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Mirjami-78
3/19/11, 10:12 AM
#1

Glad God morgon…..Idag blir det bio och att vara ute i den härliga vädret!!GladTungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Moonwing
3/19/11, 11:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ett sent gonatt..!!!- ifrån det snötäckta "nordöstra delarna" av nordliga Småland…eh,eh..Tungan uteFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Moonwing
3/19/11, 11:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag bjuder på ett par härliga mån-bilder till..

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Moonwing
3/19/11, 11:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tungan ute..här verkade en vara röd..+ en gul..-är det bara en effekt månntro?-eller "på riktigt"?..-man kunde se dem med blotta ögat..

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Moonwing
3/19/11, 11:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Obestämd..-är detta månen, tro?

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Moonwing
3/19/11, 11:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nä nu skall jag "måna mig ner i bingen"!-är seg ikväll..

…-inte alls så pigg som jag brukar vara när månen blir "full"..(-jag är absolut!.. -ej det!"..Flört)

Här kommer en bild på skymning i mörkaste Småland..då dimmorna lägger sig över de ännu delvis.. snötäckta fälten.

..Natti, mina vänner!!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
Farwuq
3/20/11, 7:08 AM
#7

Draken var uppe en stund och tittade på "Supermånen".

Det där orange bredvid, det kan vara vad som helst. Kanske är det ett UFO med läbbiga varelser som förbereder en invasion av nordöstra Småland.

Tungan uteFlört

(De tänker nog "proviantera")

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
3/20/11, 7:40 PM
#8

Vad skall man säga Drakis?..håller du på å ömsa skinn?..-Tänker du jämt på proviant.??.Förvånad..-Dacke-fölk duger inte ens å tugga på i dåliga tider..eh,eh..Oskyldig

..He,he….-men du,  vi håller koll på di dära.."läbbiga".

.-finns jue Draquinnor här mä..eh,eh..Skrattande , vettu! *ASG*Cool..vi "Snålänningar"..-är som scouter..Alltid Redo!..Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Farwuq
3/20/11, 7:45 PM
#9

Jo det finns Drakinnor, men…

De är så drakoniska överlag så vi manliga drakar söker oss till prinsessor och sådant istället.

FlörtTungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
3/20/11, 7:52 PM
#10

..skyll på dä du!..he,he..Tungan ute

..jag har en egen fattig riddare!..-duger åt mig!..*fniss*..SkämsOskyldig

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Farwuq
3/20/11, 7:59 PM
#11

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Moonwing
3/20/11, 8:02 PM
#12

"De rosa Baskrarna"..Tungan uteFlörtSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Aldebaran
3/20/11, 9:18 PM
#13

Kvällen kvällen alla även om det är fel dag

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Annons:
Moonwing
3/20/11, 9:22 PM
#14

Gillade du den "Rosa Baskern"?Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: