Annons:
Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 543 ggr
[rore]
2011-03-24 08:28

24:e mars - torsdag

    Godmorgon!!

Annons:
Farwuq
2011-03-24 12:02
#1

God middag, hoppas ni har sol och +13°C, för det har jag.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[rore]
2011-03-24 12:20
#2

Jo då,, både sol och moln och lite snö,, har det bjudits på,, här på morgonen..

Moonwing
2011-03-24 13:33
#3

Tungan ute..härlitt här me´!..Tungan uteFlört..litta blåsitt bara!Cool

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Tride
2011-03-24 18:22
#4

go kväll. Jag hostar o snorar. Vet inte om det är den kvardröjande infektionen eller om det handlar om vårallergi. Börjar bli trött på det hela iaf. Hoppas ni andra är okej.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Moonwing
2011-03-24 18:43
#5

Jorå..rätt ok..har lite pollenproblem själver, men det är värst när Björkarna slår ut..sen ger det sig!

Använd vitlökskapslar, vettja´!

-..å varmt honungspetsat Kamomill-te´..mumma!KyssFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Tride
2011-03-24 18:47
#6

Tar en kopp mintte. Har matte hemma oxå, men det smakar blää.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Annons:
Moonwing
2011-03-24 19:20
#7

Då skall du slänga skräpet, som blivit för gammalt..min Kammo smakar som "ljuv sommaräng", i koppen..å doftar likaså..

..men gillar mint för den delen, med..är en redi´te´-idiot!Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mirjami-78
2011-03-24 19:24
#8

Samma börjar det blir här…Förkyldning alltså men skam den som ger sig!! Jag ska vara starkare än den med hjälp ut av Ipren….Som jag har knaprat på idag då jag tror att jag har haft lite feber under dagen….men bara imorgon kvar att jobba och sedan så är man även BARN LEDIG….en hel helg….Får bara hoppas att mormor överlever med den.ObestämdFlörtCool

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Moonwing
2011-03-24 19:29
#9

De´gör hon absolut..-har själv haft ont i halsen Skäms..men det bryter inte ut..Foten i munnen

-riktigt kul med immunförsvar..när det betyder å va ständigt hängig..-när man va´liten å söt..blev man dösjuker en, två nätter..sen va man på bena igen..-nu vinglar man omkring skranker, -jämt i tillvaron..men det är väl så å va gammel!Tungan uteOskyldig

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Tride
2011-03-24 20:03
#10

Här är ingenting för gammalt, och kamomill har jag inte hemma just nu. Jag menar Yerba-te,eller matte,ganska nyköpt och mycket effektivt, men det smakar inget vidare. Iaf bryggde jag en mugg, och det har faktiskt hjälpt. Det smakar illa men sprider en behaglig känsla i kroppen. Hoppas det varar.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Mirjami-78
2011-03-24 20:25
#11

Nu blir det sängen här straxs….Ännu en arbetsdag imorgon….Tungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[rore]
2011-03-25 07:34
#12

Ojojoj,, Tride,, hoppas det ger sig.. skickar dig fluffiga krya på dig tankarKyss

Upp till toppen
Annons: