21. Böcker, filmer och TV

Tidsresor

2011-04-04 00:52 #0 av: Moonwing

Vill du besöka dig själv?Tungan ute

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-04-04 00:54 #1 av: Moonwing

Kul liten tanke-"värk"..Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2011-04-04 13:55 #2 av: Farwuq

Intressant

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-04-05 18:52 #3 av: Moonwing

Förstår man detta..förstår man "allt"..*asg*..Flört

/ Wingen

Anmäl
2011-04-06 07:36 #4 av: Farwuq

Jisses...

Jag tror mig förstå...

Förvånad

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2011-04-08 00:39 #5 av: Moonwing

Skäms..aj, då!..-du mår välan inte illa nu då nu ..mä Drak-huve´-värk..eller så?FörvånadOskyldigSkrattande

/ Wingen

Anmäl
2011-04-08 07:05 #6 av: Farwuq

Men, jag tror mig förstår detta med parallella tidslinjer.

Obestämd

Anmäl
2011-04-10 01:20 #7 av: Moonwing

Jomen..-om nån borde begripa.så är det väl du,Drakis!..Tungan uteFlört

/ Wingen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.