Annons:
Etikett01-livsåskådning
Läst 1167 ggr
[Heli-Maria]
2011-07-07 00:33

Livsglädje

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagar som dessa, värme, sol, blommande natur, att slippa tjocka ytterkläder, jag känner en enorm livsglädje.

I naturen förundras jag över alla "sorter" av allting, SÅ många olika blommor, insekter, stenar, träd, buskar…hur kommer det sig?

varför har vi fått så många olika av allt?

Mit thus känns tre gånger så stort när man fullt kan utnyttja trädgården, på vintern känns hemmet liksom trängre.

Jag hoppas ni alla känner den fina härliga livsglädje som den svenska sommaren ger mig.

Annons:
DesK
2011-07-07 12:24
#1

Ja den svenska sommaren är underbar och en stor källa till livsglädje Glad Som tur är kan man ta in en del av den när hösten nalkas Flört

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Heli-Maria]
2011-07-08 18:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej Dësiree

Jag håller med dig, hösten är väldigt vacker. Idag störtregnar det, jag tog en lång promenad, även i regn är det härligt.

Älskar att se folks trädgårdar där det pyntas hej vilt. Sommaren är verkligen en endorfinkick!

Önskar er alla en fin helg.

Aldebaran
2011-07-08 22:54
#3

endorfin??  adrenalin menar du va?? Glad

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Moonwing
2011-07-09 13:49
#4

..tror hon tänker på "trevligheterna", Alde..SkämsFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: