Annons:
Etikett35-anslagstavlan
Läst 1085 ggr
Elliid
2012-09-07 13:45

Esoterisk studiecirkel Linköpingsområde

Det fins en etablerad studiegrupp  (noga sagd en undergrupp av en större gruppering )på 5-7 medlemmar i alla ålder i Linköpingstraktene som brukar mötas ca.10 gångar om året.

Kvalitativt efter mitt bedömmande enestående i sverige,vad angår gruppledarnas praktiska kunskap och egna erfarenheter, formågor.Hovudfokuset är egen esoterisk erfarenhet ,inte att läsa litteratur,fast den studeras som referens-bakgrunn .Jag personligen har letat i 10 år for att hitta en gruppering med den kvaliten,och jag tror jag har sett en del ..

Grunnet att 2 medlemmar ej kan komma til möten et tag framåt,ska gruppen läggas ned eftersom den blir for liten for att kunne rättferdiggjöre den frivilliga innsatsen det kräver av gruppledarna.

Kort sagd det behövs 2 personer (eller fler)till som är potentiell intresserad av att lära sig mera om den esoteriske kunskapen i en grupp med andra individer och -eller bidrar med sin egen kunskap till gruppen.Och jag kan ej tro på att det inte ska finnas 2 sånne personer i landet och att en exeptionell grupp som denne ska måtte läggas ned i denne tiden vi är i.

Mötene brukar holdes runt Linköping,men fins oxå medlemmar från Stockholm och Uppsala och dermed samåkningsmöjligheter.

Om nån av er kan vara intresserad av det,så värsnill kontakta mig per pm,så kan jag berätta närmare .

Mvh,

Elliid.

Annons:
Upp till toppen
Annons: