Annons:
Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 710 ggr
Aldebaran
2/8/13, 10:00 AM

God morgon Fredag 2013-02-08

Morron morron alla

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Annons:
Moonwing
2/8/13, 11:56 AM
#1

Mörrn! här är allt vitt, vitt å åter vit..fattas nu bara den "tvåsiffriga 'kylan, som skulle komma i feb. Vi får se om amerikanerna får rätt..he,he..

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mirjami-78
2/8/13, 1:50 PM
#2

Good eftermiddag……Idag har jag tagit det lugnt. Imorgon blir min store son 14 år…..Åren går. Då ska vi åka och hämta svärmor och åka sen hem till min mamma.

Wingen….Inte ska man skrota fina Saab….Fast antar att det var ut av den äldre modellen. Vi har ca 270 Hk i våran Saab så den rullar på bra.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Moonwing
2/8/13, 3:13 PM
#3

Jupp den var av äldre modellen..fungerar inte med 270 h på grusvägarna i småland…-om man inte har bur å kör för å vinna..men  det var nåra år sen..eh,eh..

..håller inte på med sånt längre..har blivit tam..

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Aldebaran
2/8/13, 4:14 PM
#4

270 Hästkrafter???   ehh vad är detta för en SAAB?

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Moonwing
2/8/13, 10:00 PM
#5

Hon menar nog 250h;ars....näe nu har wingen bestämt sig för att inta horisontellt läge en stund..-med alla hushållsrullar, go-katter å hund..etc

Mitt hjärta värms, då jag ser att samtalen är igång, här på iFokus..härlitt!

Kramen så länge....ses…!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Aldebaran
2/8/13, 10:07 PM
#6

go kvällen 

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Annons:
Mirjami-78
2/9/13, 3:35 AM
#7

Wingen….Från början var det nog 250 hk men efter att sambon har fixat liiiite med  bilen hamnade vi på ca 270 hk Det är en 9-5 Aero sportcombi……..Vi brukar ta det lugnt i trafiken för det mesta alla fal….Tror vi har en ut av de kraftfullaste motorerna Saab har tillverkat under åren.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Moonwing
2/9/13, 12:26 PM
#8

Jepp, jag förstod att det var en chippad 250 h;s..-men duuuu..vad har man för användning av den i GBG??

Ehh, -man hinner ju inte ens fram till nästa trafikljus, innan en får bromsa..det måste gå åt en hiskeligt möe b.belägg, he,he..

(ursäkta..men var bara tvungen…) (en annan kööör juee Seg-Vooolvoo) eh,eh…

Puss på näsan!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mirjami-78
2/11/13, 11:28 AM
#9

Wingen…..Vi kör ju oftast från Gbg…..För mycket folk…Vi ska inte på i storstan…. Och då kan det ibland hända att man gasar på lite…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: