23. Uppmaningar och citat

Virusvarning!

2013-04-01 01:20 #0 av: Moonwing

Hej gott folk! Var försiktiga när ni trycker på länkarFörskräckt, det här kom upp på min dator när jag tryckte på en länk i ett mejl;

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2013-04-01 01:55 #1 av: Pagan

Tack kära du. Att man har influensa är ju lätt att missa....typSkämtarTur tekniken har sådan koll, lätt att gå till jobbet och smitta folk ju. Chefeerna vill man ju inte ge sådant....liksom, eller vid närmare eftertanke........GapskrattarKan de bli mer sjuka.....

Anmäl
2013-04-01 01:59 #2 av: Moonwing

Ja, för fasiken..Pustardet är för bedrövligt med alla dessa virusarDreglar..det är väl nått "vårangrepp", kan jag tänke..di blir jue galna fölk på våra!Galen

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl
2013-04-01 09:30 #3 av: DesK

Aha är det vårvirus man ska akta sig för nu! Skrattar Skönt att vi har riktigt säkra datorer och iPad i alla fall! Skrattar

Désirée

Anmäl
2013-04-01 15:28 #4 av: [Ambrosia]

Vilken rolig knapp/ruta Skrattar

Ler STORT.

Kram från Lisa Blomma

Anmäl
2013-04-01 18:42 #5 av: Moonwing

Aha!..ni tycker detta var roligt! OskyldigSkämtar

Ähum!Cool

/ Wingen

Anmäl
2013-04-02 11:28 #6 av: Marinas Mix

Den var fin wingen. Fortsätter väl på det temat då?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning *Min blogg*
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft

Anmäl
2013-04-02 11:46 #7 av: Moonwing

He,he..den var bra Marina!Skrattar

/ Wingen

Anmäl
2013-04-02 12:07 #8 av: Marinas Mix

Jamen denna då?

Anmäl
2013-04-02 12:38 #9 av: Moonwing

GapskrattarHa,ha..jamen..litta självmedicinering i detta läget skulle väl inte vara helt fel!..*ASGARVAR*Skrattar(å inte vet ja'om att jag måste ut å köra nånstansen heller...)Cool

PS.du måste väl ha en vääääldigt personlig dator du, va?DS.Oskyldig

/ Wingen

Anmäl
2013-04-02 16:59 #10 av: Farwuq

Lipar

Ni är tokiga, ni.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-04-02 22:02 #11 av: Moonwing

CoolMenar du det?Oskyldig

/ Wingen

Anmäl
2013-04-02 22:05 #12 av: Pagan

ja, vilken bra dator som frågar om man vill ha vinGapskrattarKlockrent! 

Anmäl
2013-04-02 22:09 #13 av: Moonwing

Hmmm...kanhända frågar den om annat mäe.Oskyldig.-endast den som har datorn vet..CoolSkrattar

/ Wingen

Anmäl
2013-04-02 22:11 #14 av: Pagan

ja datorer brukar komma med en massa konstigt och dubbelfrågar fast man ju minsann vet vem som har rätt........oftastSkämtar

Anmäl
2013-04-02 22:17 #15 av: Moonwing

Jomen, där skulle jag aldrig ge mig i en diskussion..då "dödar jag den lite"Djävlas..(stänger av den mao)..Skämtar

-man har ju sånt egoOskyldig-så ta onödigt tjafs från nån (dum) maskinCool..finns bara inte i min värld asså!Skrattar

/ Wingen

Anmäl
2013-04-03 05:07 #16 av: Marinas Mix

Passande på morgonkvisten.

Anmäl
2013-04-03 06:48 #17 av: Farwuq

Skrattar

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-04-03 06:51 #18 av: Marinas Mix

Fast jag tror att jag hittar något godare och mer värmande på detta trevliga Cafe Pussar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.