Annons:
Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 1349 ggr
Moonwing
4/1/13, 1:26 AM

God morgon Måndagen 1 April!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

             Good morning gott folk! , hoppas ni får en fin dag! 

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
Pagan
4/1/13, 1:32 AM
#1

God mitt i natten Moonwing🙂

Hoppas du får en god natts sömn. kanske dags att knyta sig. Sitter här och njuter av sista ledigheten och vill gärna hålla kvar i känslan så länge det går. Men ögonen vill liiite annorlunda.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Moonwing
4/1/13, 1:49 AM
#2

Nämen en litta hex-tant (får man lov att säga så-utan att någon blir förolämpad?)😇😃   Vad härligt!😎

..Natti på dig själver, älskade "Natur-syster"!!❤️❤️❤️

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Pagan
4/1/13, 1:52 AM
#3

Klart du får gumman❤️

Jag har varit lite vilse ett tag men hittat hem igen och klart man hälsar på här då

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Moonwing
4/1/13, 2:02 AM
#4

Tack!,…-Häääärliittt! Hoppas du kommer mer gånger!😘😉

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Emo
4/1/13, 7:26 AM
#5

God morgon. Hoppas ni också får goda skratt när ni ser lyckade skämt.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

DesK
4/1/13, 9:31 AM
#6

Morn morrn, ha en riktigt härlig dag! 😃

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
[Ambrosia]
4/1/13, 3:26 PM
#7

Moonwing: God eftermiddag är det nog nu 😉

Jag hoppas du med får en fin dag (fast kanske svårt när man har ont)  och lite skämt under dagen.

Kram från Lisa ❤️

Moonwing
4/1/13, 6:53 PM
#8

Tack lilla Ambrosia!❤️

Jopp jag har haft en bra dag-trots ont, men hemma kan man ju vila när man vill..ligger ju inte länge..-men vill min kropp vila, så får den det..för en stund.😎(oftast nån halvtimme efter maten eller så..)

..sen "mobiliserar" jag ju mig naturligtvis å sätter press på mig själv och rör mig då hellre,  än sitter i en fåtölj 8 tim i sträck å sen ligger raklång, en rutin som verkar helt främmande för mig..men "nya tider-nya metoder", som min far så vist sa..😃

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Ambrosia]
4/1/13, 9:56 PM
#9

Moonwing:

Vad bra du haft en bra dag. Men måste vara jobbigt när det gör ont. Men bra du vilar när du behöver.

Bra du hittat en metod som passar dig.

Kram från Lisa ❤️

Moonwing
4/2/13, 12:07 PM
#10

Ha, näemen hej Lilla Blomman!🌺

.."jagade dig på fejjan" -men såg ingen Lisa där…*fniss*😃

-ringde ssk idag-men n'ee..deee' var jue receptfritt..så det kunde jag hämta själver..på apoteket, (å det är ju sant-måste fixa oml.matriel med så det kvittar jue)🤪

Kul å se dig, smiter väl in på fejjan sen😉-har så svårt att skriva på tele vet du, en är ju inte född i dataåldern, he,he..😓😇😎

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: