Annons:
Etikett10-själen
Läst 1210 ggr
[Sparkle*]1
11/25/13, 3:20 PM

Kärlek

Är blockeringar som handlar om kärlek det svåraste att bearbeta när man försöker nå sin själ? Eller beror det från person till person? Har försökt länge men har så svårt att läka mig när det gäller den biten.. Andra saker har varit mycket lättare. Jag har känt en annan vibration i mitt hjärta än tidigare som kanske också påverkar, känner mer kärlek och det kommer massor med andra känslor som jag antagligen förträngt förut. Någon som känner igen sig eller vet något om detta? :)

Annons:
[rore]
11/26/13, 3:43 PM
#1

#0
Jag vet inte alls egentligen.

Men jag tror att Kärleken ÄR Kärleken Oavsett, sen tror jag det är individuellt hur vi närmar oss den.

Beroende på vilka rädslor/förväntningar vi har för den🤔

Om vi vågar känna tillit till den och ta emot den.❤️🎈

Det finns ju en djungel med snårskog av känslor inom var och en av oss att ta sig igenom🤔.

Jag tror vi människor har komplicerat kärlekens budskap nått otroligt mycket och att vi många gånger går vilse i kärlekens namn, för att vi har olika "Tankeföreställningar" om Hur DEN ÄR och hur den SKA vara.

SHIAWASE
11/26/13, 3:56 PM
#2

Ja! Rore,,,

Vi komplicerar till det for vi tror att karlek ar nagot till nagon annan,,, Men karlek ar det vi kanner nar vi ar ETT med alltet,, den karleken ar densamma till bade andra och till mig sjalv,

Manga missuppfattar ( enligt mig) karlek ,,, att det ar nagot vi kanner gentemot en annan person, sjalvklart gor vi det,, men karlek ar ju allt, allt vi kanner nar vi upptacker oss sjalva:)

sa sparkle,, jag tror att om du hittar karleken till dig sjalv, sa hittar du karleken till allt,,, och det ar val just dar,,, som vi har blockeringar som kan vara svara att lossa pa,, MEN bara lite svarare an andra,,,

Att du kanner mer av dessa karlekskanslor komma, beror kanske pa att du borjar oppna upp mera for dig sjalv!!! Grattis☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Sparkle*]1
11/26/13, 5:09 PM
#3

Tack för alla kloka ord! :)

Det är väl just det att jag har börjat tillåta kärleken mera, tror jag, både till mig själv och andra med hjälp av kärleken från universum. Jag brukar ju heala mig och det är en sorts känsla men denna kärlekskänsla är en helt annan sorts känsla, svårt att förklara och jag har ju inte upplevt det tidigare. Jag har väl kapitulerat för den tror jag och bara låter mig uppleva den i själen och då kommer alla dessa känslor upp. Djupa och jobbiga saker.. Så egentligen är det väl inte så komplicerat men det svåra är väl att verkligen tillåta sig att känna kärleken och även de andra känslorna?.. Jag känner så mycket mer kärlek nu till både mig själv och andra, kanske har med känsla av samhörighet till alltet att göra.. :)

Ja, blockeringarna är tuffa och tar sin tid men det får väl ta den tid det tar..

Upp till toppen
Annons: