40. Aktuellt i världen och hemma

Agenda 2030

2019-10-19 19:25 #0 av: Huygens

Agenda 2030, fd Agenda 21 (wiki), är den Globala Kontrollplanen för att styra, manipulera och övervaka mänskligheten. Målet är att frånta allmänheten dess frihet genom Global Kontroll. Agenda 2030 är maskerad som ett "gott" mål vi förväntas acceptera utan ifrågasättande. Jmf Kinas "god-medborgare-poäng".

Rosa Koire är juridisk expert på land- och markresursvärdering och har tidigare arbetat för myndigheter i USA. Rosa Koire upptäckte då FN:s Agenda 2030. Här berättar Rosa Koire hur Illuminati tänker ta fullständig kontroll över mänskligheten. Omfattningen är mycket större än vad du kan ana från början.

(YT/JN, 2019-05-30, 20 min)

Den intresserade kanske även vill se texten om Dag Hammarskjöld, relaterat till multinationella företags makthunger. (tråd)

Anmäl
2019-11-09 15:39 #1 av: Huygens

På 1960-talet började myndigheterna inlösa fastigheter i Helltown, Ohio, USA. År 1976 brände myndigheterna ner många av byggnader. I början av 1980-talet sa president Ford efter ett besök i Helltown att myndighetsverksamheten var meningslös.

Tvångsinlösen och uppköp av hus och mark fortsatte dock under 1980-talet tills det mesta av området vid Helltown och byar + städer i närheten av "nationalparksområdet" köpts upp. Dock blev det ingen nationalpark av marken och vissa delar av Helltown som låg utanför det planstyrda området finns fortfarande kvar idag.

Ingen vet egentligen hur tvånginlösen var möjlig då marken sedan inte (?) användes till något av myndigheterna. Den ansvarige chefen, William C Birdsell, för uppköpen, avled i en hjärtinfarkt på sin sista arbetsdag, han hade annars avsett att börja på en helt annan arbetsplats för myndigheterna.

Jag får både vibbar av Agenda 2030 och upptäckter av David Paulides (Missing 411). Vad är det myndigheterna/Illuminati vill dölja och vill göra med området av Helltown?

Det finns flera videoklipp om Helltown, här är en av dom bättre, del 2 & del 3 tyvärr inte är speciellt sevärda. (YT/Brianvision, 2017-11-28, 18 min)

Påståenden om Illuminatiritualer, -kulter och kemiska utsläpp vid Helltown har inte kunnat styrkas och är kanske bara desinformation.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.