Existens iFokus

Existens

Etiketter00-existensiella-frågor40-aktuellt-i-världen-och-hemma11-kroppen
Läst 122 ggr
Huygens
1

Erin Marie Olszewski

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Erin Marie Olszewski är en sjuksköterska som jobbat i New York. Hon berättar hur patienter avrättas genom medicinskt mord. Tekniken som utförs är nedsövning, respirator som ställs in fel, lungorna förstörs och patienten hamnar i en liksäck efter 3-4 dagar.

Därefter sätts nästa patient i respiratorn och dödas några dagar senare. Sjukhuset får 39 000 dollar för varje patient som ges diagnos COVID + sätts i respirator.

.

Dokumentären gjordes av Journeyman Pictures och jag har funderat på varför den inte raderats av youtube, när 1000-tals andra vittnesmål från läkare och forskare raderats från youtube, facebook, twitter, vimeo osv.

Min enda gissning är att dokumentärens andra halva följer den officiella agendan (lögnen) och därför tillåts ligga uppe på youtube.

.

Det räcker att höra första halvan av dokumentären för att inse att något är skrikande fel med vad som sker i världen idag.

FataMorgana
5

#0: Du har fortfarande inte fattat att det kostar sjukhusen en massa pengar att ge folk intensivvård och att hålla folk i respiratorer. Sen ska du veta, att man inte lägger folk i en respirator hur som helst, utan endast dom som redan håller på att dö. Somliga överlever andra inte. För mig är det ofattbart hur folk kan bara så skrupelfria. Vi har en pandemi som folk dör av. Sjukhusen håller på att kollapsa. Här i Österrike måst landet gå i en lockdown nu för annars finns det snart inga sängar lediga kvar på sjukhusen. Tar resurserna på sjukhusen slut kommer läkarna att bli tvungna att välja mellan vem som får vård eller inte och drabbas någon av en hjärtinfarkt t.e.x kan det hända att han inte får någon hjälp. I våras dog folk i Italien för att dom inte fick hjälp, för att sjukhusen var överfulla och för att det inte kom läkare när dom ringde nödropet. Jag kan inte fatta hur du kan vara så skrupelfri att du anser dina konspirationsteorier vara viktigare än folks liv. Tack vare såna som dig dör folk!!!!

Condor
5

#0:

Kan hända att du tror på konspirationsteorier som högerextremister (QAnon) sprider ut, men här på iFokus vill vi inte ha faschistskiten!

Den här kvinnan jobbade bara en månad i ett sjukhus och hon är en konspirationsteoretiker, QAnon aktivist och en vaccinmotståndaraktivst.

Hennes lögner har blivit motbevisade:

https://www.mediamatters.org/coronavirus-covid-19/refuted-conspiracy-theories-about-coronavirus-treatment-elmhurst-hospital-find

Om inte Niklas äntlige n tar bort dig från iFokus anävnder jag mig av ett typiskt Wiener uttalande som gäller sådana som dig: "Schleich di du Oaschloch".

FataMorgana
2

Vilken klockren artikel. Den fick mig att tänka på dig Huygens när jag läste den.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/OQQm2E/vi-maste-bekampa-de-onda-andarna-innan-de-forgor-oss