Existens iFokus

Existens

Läst 307 ggr
[Thunder Storm]
2022-07-22 17:48
6

Jag börjar få nog

Vi går hårt åt Huygens men är vi så perfekta själva så vi måste slå på andra och är allt verkligen Qanon som jag knappt har koll på men ändå ska ordet visst fram och den där förbannade Nazismen när fan ska den ta slut ???

Hur vore det om vi faktiskt levde våra liv som andlig utan Qanon och utan satans Nazizm för dom hör inte ihop.

Skärpning andliga typer ni har inget att presentera ni tror allt är N,,, skäms på er…

Karmatarerskanise
2022-07-22 17:52
2

#0: nej skäms på människor som sprider vad än för skir d3 luras i och hävdar att det är sanning. Vanöreställningar hör hemma på psyket, inte forum!

OberonsMatte
2022-07-22 18:22
4

Jag såg att du försökte nå Huygens i hans "covid-fejk"tråd.. Hur tyckte du att det gick?

Sajtvärd Katter iFokus

Karmatarerskanise
2022-07-22 20:10
1

Väntar du dig verkligen svar?

[Thunder Storm]
2022-07-23 05:44
3

#2 Det handlar inte om att nå och den här tråden handlar inte om Huygens men vissa saker som några för sig med hör helt enkelt inte hemma i andliga sammanhang och där exploderar jag.

#3 Väntar mig egentligen ingenting behövde mest pysa ur mig ilska för jag har verkligen på riktigt fått nog av vissa saker allvarliga såna.

Condor
2022-07-23 10:14
7

#4:

Tror du att dina svordomar i den andra tråden hör hemma i andliga sammanhang? Tror du inte att andra har fått nog när Huygens sprider ut sina konspirationsteorier, desinformationer och skrämselpropaganda? Tror du inte att andra har fått nog av dig och dina obalanser när du sprider ut din dåliga energi på forum? Vad tror du att du förmedlar till andra med det?

Draken
2022-07-23 10:24
10

#0: Du säger att vi skall sluta gå hårt åt honom. Du menar alltså att han skall få helt fria händer och sprida sina konspirationsteorier. Teorier som är helt uppåt väggarna. har du egentligen läst vad han skriver, och vilken dynga han sprider ?

#4 Om tråden inte handlar om Huygens, varför skriver du då specifikt hans nick i trådstarten ?

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

johan
2022-07-26 12:28
11

#0: Enda anledningen att personer som Huygens får fortsätta skriva på iFokus är tack vare att andra orkar ta sig tid och påpeka galenskaperna i 95 % i allt hen skriver.

Jag är extremt för att få uttrycka sig online och tycker generellt det är bättre att låta folks ord finnas kvar oavsett hur långt från verifierbar sanning det är. Men Huygens tangerar verkligen gränsen för vad jag vill ska finnas på iFokus.

Hen är immun mot vetenskap och verifierbar fakta, men kommer alltid dragendes med "granska bevisen". Vilket skämt.

Hen sprider gladeligen konspirationer från kanaler vars främst syfte är att tjäna pengar på andras osäkerhet och okunskap, men kallar andra normalt utbildade människor för "lydmänniskor" och all media utom hens egna rubbade källor för "lydmedia". Vilket skämt.

Hen kan aldrig på riktigt bemöta en motfråga och motivera sin egen inkonsekvens, t ex att covid inte finns, men vaccinerade sprider covid mer än det icke existerande viruset. Vilket skämt.

Just nu känner jag personligen att Huygens mest får vara kvar på iFokus för att det är intressant och underhållande att se hur galna teorier en människa(?) kan tro på. Och att det blir mycket aktivitet, så vi kan väl också dra in annonsintäkter på vansinnigheterna.

Jag önskar också att personen bakom Huygens-kontot sökte hjälp, för det kan omöjligt vara enkelt och harmoniskt att behöva brottas med alla dessa tvångstankar på egen hand.

Mvh // Johan

[Thunder Storm]
2022-07-26 15:57
0

#7 Kan bara instämma i det du skriver Johan och jag måste säga jag är imponerad av er i ledningen för ni har verkligen tålamod och högt i tak och väldigt snabba är ni när trollen är i farten och de tycker jag är riktigt snyggt jobbat av er och själv hade jag inte haft den tålmodigheten . Ni gör det bra alla fyra 👍🏻

I dom här frågorna är det som att hälla bensin på elden för mig jag blir så förbannat lack på galenskaper inte för egen del för jag går inte på men tragiskt nog finns många som faller in i det här för dom är rädda och behöver andra som styr sig.

Har tidigare i ett annat forum nämnt att en väninna till mig ägnade sig åt konspirationer och det gick inte att hålla den vänskapen vid liv för vi var alldeles för olika men vi skildes inte som ovänner och inget gräl från någon men för henne blev jag ett hot och farlig när jag chippade ena katten och det där ökade på sen när jag valde att ta emot vaccinet då kunde ju jag smitta henne med jag minns faktiskt inte riktigt vad men något är det som vi vaccinerade för över på ovaccinerade enligt konspiratörerna.

Det är så mycket vansinne i det här så det är riktigt skrämmande och jag kan inte annat än faktiskt tycka synd om dom som kliver in i det där och blir helt styrda av andra i hela sin vardag. Skrämmande hur det kan bli och det värsta är att dom verkligen tror på att allt är äkta sanning.