Your new life

Hoppas det är okej att jag postar lite citat på den här sidan?
// Staffan
Det är välkommet!
Sajtvärden har inte varit aktiv på denna sajt på många år.
Det mesta som hänt har Draken (Farwuq) stått för.
Drakens café har vi haft mycket glädje av.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja, vad ska man säga?
Jag är till åren kommen, svårt kronisk sjuk och jag orkar inte med så mycket mer nu längre, nyfikenheten och jakten på Medaljer är inte som den var förr. Jag har således nästan totalt vänt iFokus ryggen; om någon vill axla »Astrologi i fokus«, så säger jag »var så god«.
Drakens café med det det skrämmande och jäsande träsket och de djupa katakomberna de ligger där de nu ligger som sällan besökta reliker.
De förslavade nissarna och flocken med jakar de lever vidare invid träsket, draken som är pensionär sedan länge, vilar de trasiga vingarna och tar doktorns/veterinärens alla piller.
Alde som borde ha varit här och skrämt oss till snar bättring, syns inte till och det har fått nissarna slöa och de har inga kunder att servera.
Ibland kommer jag hit och även till katakomberna och försöker skrämma dem till rätta, nissarna vet att så fort jag lämnar dem åt deras öde, så kommer Lucifer och tar dem.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mörkt och poetiskt.
Ingen vet med säkerhet hur framtiden ser ut. Plötsligt kan en lucka öppnas i taket till katakomberna och släppa in en smal strimma hoppfullt solljus.
Önskar dig allt gott Farwuq.
// Staffan
#2: Många goda hälsningar och bättre hälsa, Farwuq! 🙂🌷🌷🌿
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/