Vad pågår här?
Jag vill bara testa om det går att skriva här.
Vi har ju haft mycket roligt och intressant på denna sajt.
Vem sköter den nu?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag kollar läget.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Så roligt att vi får skriva igen.
Det såg ju så illa ut ett tag.
Så gick det till:
https://pyssel.ifokus.se/discussion/1445165/en-fabel-berattad-av-hubert
Vi skriver i mån av ork, lytta pensionärer som vi nu är.
Det var längesedan man var här inne och skrev men det blev väl lite väl mycket med alla konspirationsteorier så till och med en berömd medlem åkte ur i fokus utan att avsluta kontot själv.
Alderbaran är Sajtvärd men inte aktiv som förr senaste öppet inlägg 2018.12.08 men inloggad 2024.01.23 och några Medarbetare tycks inte finnas kvar på sajten så den har helt uppenbart laggat ner.
Aldebaran bad för några dagar sen att få tillbaka ansvaret för sajten så nu är han åter Sajtvärd.
#5: Det låter ju jättebra Aldebaran är det ordning och reda med så nu kan sajten få nytt liv igen och många intressanta diskussioner har det vart här inne genom åren.
Välkommen tillbaka Aldebaran 😎
Nu blev jag överraskad.
Alde du är välkommen tillbaka, till Existensens mörka träsk.
Huset på din holme mitt inne i de täta ångorna och dimmorna det står kvar, där det stod. Vi är alla fortfarande vettkrämda, så det är bara till och haka på där du slutade. Vi lovar att fortsätta frukta dig.
Kafébyggnaden kan vi driftsätta så snart du har lovat oss att du ska fortsätta att plåga alla oss besökare, djur som människor och allt det »andra« som är i rörelse runt kafét.
Kaffe, te, jakmjölk, smörgåsar, kakor och fastlagsbullar m.m. finns att få så snart du ger oss »drittillstånd« för vår näringsverksamhet.
Jag vet inte på vilket nummer vi slutade på, så vi vill gärna få reda på vilket "Drakenskafé" som ska öppnas. Troligen så finns det rester någonstans som överlevt.
/den lömke draken och slavdrivaren av alla förtryckta nissar