Existens iFokus

Existens

Etikett21-böcker-filmer-och-tv
Läst 1055 ggr
Playja
0

Film!

(svensk titel: Nionde Insikten)

info om filmen

Hela filmen på YouTube Flört

Börjar med 1 sen får ni söka er framåt själva från samma person som lagt ut filmerna. Det är 10 delar! Glöm inte att sätta på helskärm.

Tyvärr är den på engelska.. men tänkte i fall att någon ville se här inne på exi.

Celestine Prophecy Part 1

(texten hamna lite konstigt för jag har kopierat den från ett annat inlägg jag gjort idag) *s* sorry!

Ayena
0

Tusen tack Playja!

Det blir att bänka sig med en god kopp te här efter middagen!

Kram Gilla

chik
0

Jag tackar..

Enda krukset är att jag är så himla dålig på engelska.Men jag gör ett försök

Man Tackar.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ayena
0

En underbar film. Jag har ju läst boken, och fick en liten påminnelse. Hade dock svårt att hänga med på spanskan man förstod ganska mycket ändå.

Tack Playja för en trevlig filmkväll Glad

Kram Gilla

Playja
0

Vad roligt att du gilla filmen Gilla. Glad

Tycker den är väldigt vackert filmad och har en härlig "andlig ton" utan att vara "mesig" (eller hur jag nu ska förklara?)

Ja jösses! *storskrattar*det var ett tag sedan jag såg filmen och glömde HELT bort att det var lite otextad spanska oxå.Men jag säger som dig att man förstod ganska mycket ändå.

Chik! Hoppas du får lite utbyte av filmen ändå! trots språket.  Glad

Ayena
0

Ja, jag önskar att det gjorde flera filmer av denna sort, där man känner med hjärtat. Men det kommer säkert, tror jag.

Kramen

Playja
0

Har du sett Dragonfly Gilla? Den är lite..lite..lite i "samma anda"

Dragonfly trailer

Om filmen

Glad

Ayena
0

Ja den har jag sett och den var helt underbar. Och man grät lite Glad

Kram Gilla

Playja
0

Ja.. samma här! det kom lite tårar. Glad

Tror att inom en snar framtid kommer urvalet av dessa filmer vara mycket större för det ligger liksom i tiden. Filmproducenterna vill ju tjäna pengar.   Flört

Ayena
0

Jag tror också att detta med häftiga actionfilmer inte längre går hem i stugorna på samma sätt.

Folk vill ha lite mer substans!

Playja
0

Kan bara utgå ifrån mig själv som är en riktig "filmgalning" att jag får svårare å svårare att se blodiga actionrullar. Jag klarar inte av det på samma sätt som när jag var yngre. Jag mår dåligt av dessa filmer trots att man vet det är film.

Ayena
0

Samma här! Spelar ingen roll hur spännande det är, jag vill bara inte fortsätta se. Inte heller när det är för mycket våld och blod. Det ska var mycket speciella filmer i så fall.

Jag kan inte heller förstå detta med data- och TV spel där man ska ha ihjäl varandra!

Playja
0

Förutom filmgalning är jag oxå galen i spel och det är samma där. Nu gillar jag spel som där man får göra något av egen kraft som  Buzz.. (osäker om det heter så men är ett frågespel) Guitar Hero  osv  än att ta dö på alla!   Glad

Kurina
0

Har inte hört om denna förut. Någon som sett den?

http://www.timeofthesixthsun.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Millaris
0

Nej, men det låter spännande