Existens iFokus

Existens

Etikett22-musik
Läst 996 ggr
Mammi
0

" Decembernatt ( Hallelujah ) "

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lyssna, titta på bilderna och njuuut!

Jag blir så berörd av detta, den fantastiska sången och de vackra bilderna till det. Det griper tag och väcker ett vemod inom hela mig.

Det är sååå vackert!! Gråter

Cristine
0

Väldigt vackert Gyte !  Visst är det Peter Jöback?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Vackra bilder och vacker sång av Peter Jöback

Tack för det GyteGlad

/kram Bappi

Mammi
0

Ja, det är Peter Jöback och visst är det väl vackert!

Sånt här kan jag bli så vemodig av att jag knappt kan ta del av det även fast jag älskar innehållet! Mitt i alltihopa känner jag nästan som en sorg…Undrar just vad det är för fel på mig…Obestämd

[Spanaren]
0

När blev det fel på dig GyteGlad

Känn som du vill och gråt som du vill och var glad för att du kan känna något för det finns människor som inte alls har den förmågan.

/kram Bappi

Mammi
0

# 4 Jo det är väl så man ska tänka, men det blir som fel när jag  känner sorg eller vad det nu är över nåt som jag tycker är så vackert…Förstår inte vad det beror på och det gör mig lite frustrerad. Varför kan jag inte bara få känna mig lycklig utan dessa vemodskänslor som hänger sig fast hela tiden…

Kramkram

[Spanaren]
0

Gyte du är för gullig och fortsätt med att bara vara den du är

/kram Bappi

Hoppfull
0

Gyte jag tror att det är storheten och det starka andliga du känner som gör dig gråtfärdig! Sådant kan nästan ta andan ur en trots att man är lycklig och njuter.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mammi
0

# 6 Tack bappi du rara vän! Kyss

# 7 Hoppfull, du säger jämt så bra saker och sätter ofta " huvudet på spiken "  till hur det kan vara osv!  Det är många gånger du skrivit här inne, och satt ord på mina tankar och funderingar, och det tackar jag dig för! Glad

I det här fallet tror jag mycket väl det kan vara som du säger, att det är storheten och det andliga jag känner så starkt för.

Hoppfull
0

Åh tack Skäms Jag skriver ofta utifrån mina egna känslor och jag är sådan. Kan börja gråta när jag är i kyrkan och barnen sjunger… helt utan anledning så grips jag av något som jag tror är andligt som kniper tag i hjärtat och magen på mig och det är större än mig och så kommer tårarna. Bara att tacka och ta emot även om det känns lite genant Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

chik
0

Jag instämmer med övriga..

Vackert ro givande

tänkvärda ord som sjungs.

Lena.P är jag i verkliga livet.