Vara Lycklig....
Ja just nu e jag glad och lycklig…Alla mina kidz e hemma !!
Då kan jag känna Riktig lycka !
Jag blir oxå väldigt lycklig när jag kan få nån annan att känna detsamma !
Jag kan känna lycka över naturens oändliga variation…
Vad Får er att känna lycka ??
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
Jag känner likadant som du exakt!
När min lilla bus är hemma hos mig njuter jag av lycka, när man kan få någon annan att känna lycka, att få vara tillsammans med sin familj och vänner. Ja, det finns ju hur mycket som helt som gör en lycklig !
Amor Vincit Omnia
Ja mina barn är hemma med båda två. Det var helt underbart att se när den lille sprang mot sin storebror i fredas då han kom hem….han sa bara hej mamma…och när han fick se sin bror skrek han hans namn rakt ut och sprang allt han kunde….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Lycka! ja, samma här.. barnen gör mej lycklig .. vänner & familj gör mej lycklig, naturen..solnedgångar, soluppgångar, månen.. stjärnhimmel.. när de omkring mej är glada.. mår bra..massa.. en hel massa annat..
Även mindre ting kan göra mig lycklig just nu, som den vackra fullmåne vi hade häromnatten som lyste upp min lilla innergård. En söt liten man jag mötte igår som log mot mig när vi gick förbi varandra, att mamma hade varit här igårkväll och tänt min ytterbelysning som jag glömt tända då jag var på jobb och skulle komma hem sent…lycka finns i så mycket i tillvaron om man bara ser det.
Kram på er
Amor Vincit Omnia
Ja, jag har nog gått och blivit lite knasig *fnittrar*
Det finns så mycket som gör mig glad och lycklig i själen och hjärteroten.
Dels när jag kan nå fram och vara till hjälp för andra.
När jag ser på mina barn.
Den lilla fjärilen eller trädens kvistar och löv. Den gamla damen/ farbrorn som drar sin rullator över gatan.
Det kan vara vad som helst. Livet i sig är så enormt stor slaget…..
Kram till er alla