Existens iFokus

Existens

Etikett11-kroppen
Läst 1066 ggr
[Jeremina]
0

Här sitter jag....

Här sitter jag ensam..varför? Min man sover som han brukar göra den här tiden. Jag däremot får en sådan både fysisk och psykisk energi för att inte tala om medial energi när hösten närmar sig.

Jag skulle kunna vara uppe dygnet runt och det känns som om jag vore omänsklig. Det är svårt att beskriva känslan.

Är det någon fler som känner samma sak? Som känner igen sig i det jag skriver?

Jag är tydligen ensam här på sajten just nu med likaså som på Övernaturligt!

Mads
0

Nejdå, jag är här. Är också en smula piggare på hösten Glad

Amor Vincit Omnia

Aldebaran
0

Jisses nattugglor….

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Mads
0

# 2 Jag hade nog sovit om det inte varit för min förbaskade hosta…Obestämd Men tycker om stillheten om kvällar och nätter, sitta ute på min lilla innergård med en kopp te & kika på stjärnorna. Mys. Den mediala energin är nog dock densamma året om Glad

Amor Vincit Omnia

Aldebaran
0

Hosta?? Då går man till fabror/tant doktorn och får utskrivet Cocilana.. Jag lovar dig att du söver så gött så gött….Utan hosta/eller åtminstone sparsam sådan…

Mads
0

# 4 Får gallstens anfall av den tyvärr, tåler inte morfin. Sonens receptfria funkar en stund, sen är det att sitta upp & massor med te som gäller.

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

#2 Ja, men du gillar ju oss nattuglor….fniss!

[Jeremina]
0

Nattuggla igen och jag sover nästan ingenting..gäsp!

Mads
0

Det var väl själva den…har inte hostat på hela dagen men nu så när huvudet så sakta började närma sig kudden…Skrikandes

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Glad#8 Det är väl typiskt att det blir så…..i morgon är det bättre ska du se……

Mads
0

# 9 Helt klart, imorgon/idag är jag frisk. Ingen mer hosta, inte mer feber & härliga svettningar och fulltankad med go energi Skrattande

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Tungan uteJa just det det är i morgon idag…..

Aldebaran
0

nej nu väntar bingen….alldeles för mig själv… ingen liten unge som skall ligga å fäkta denna vecka  Glad

[Jeremina]
0

#12 Alldeles ensam och övergiven Rynkar på näsan…men du kan ju drömma fritt…Flört

Mads
0

# 12 Min vilding får allt sova i sin säng för han fnattar runt så han väcker oss båda hela natten…Glad

Amor Vincit Omnia

Aldebaran
0

min vilding skjter zombisar i dataspel på dagarna.. men dom är ju skitläskiga på kvällarna när man skall sova Glad

Mads
0

# 15 Ha ha, ja det är inte lätt att vara liten. Fast sådär kan jag också vara, gillar skräckfilmer men kan inte sova sen…..Skäms

Amor Vincit Omnia

Aldebaran
0

Glad

Mads
0

Shit, shit ,shit…det small till i huset…har nyligen haft inbrott…vågar inte gå upp & kolla. Men måste ju, fy vad jag hatar att vara ensam i dessa stunder…

Amor Vincit Omnia

silverhuldra
0

#18 Hur går det med hostan? och smällen - man e väl nyfiken av sig. Själv e jag hemma å sjuk - det e bara å le och se glad ut - le tills det krampar……

Mvh. Silverhuldra

[Jeremina]
0

Jag sitter här i natt också ensam som en uggla mitt i natten! Obestämd