Existens iFokus

Existens

Etikett50-övrigt
Läst 600 ggr
Shakti
2009-10-19 14:51
0

Läs detta!

Det här är ett inlägg som jag egentligen skrev på en annan sajt här på iFokus, men eftersom jag anser det så viktigt så publicerar jag det även här. Hoppas det är OK för Sajtvärd.

Det finns tre olika sorters vacciner  mot svininfluenssan. Två av dessa ger en massa biverkningar som t.ex. hudrådnad, feberfrossa, muskelvärk, magont, diarre osv…. samt biverkningar som i värsta fall kan leda till döden!  Sen finns det ett vaccin, ett så kallat serum, som är fri från tillsatser och som inte anses ge några biverkningar. I Tyskland är det bara regeringen och militären som får det sistnämnda vaccinet, dom två övriga vaccinerar man det „vanliga" folket med.

Här är en länk mer om det: http://www.informelles.de/2009/10/13/schweinegrippe-besseren-impfstoff-nur-fuer-ausgewaehlte/

Sen är tillerkningen av vaccinet djurplågeri. Man smittar apor med viruset och sen tar man deras sjuka organ för att göra vaccinering av det och detta händer i en omänsklig omgivning, i en grym köttfabrik. Skriver tidningen natural news: http://www.naturalnews.com/026779_swine_flu_patents_vaccines.html

Jag hoppas för guds skull att ingen av er låter sig vaccineras.

Ps. Visste ni att bara en tredjedel av läkarna i Tyskland tänker låta sig vaccineras?

Farwuq
2009-10-19 15:35
0

Jo det stämmer, det där vaccinet är ingen hitt.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wargmane
2009-10-19 15:51
0

ja det är bra att väga in riskerna i detta…

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

chik
2009-10-19 16:12
0

Är här o smygläser.

O tackar för denna information..Värdefull.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
2009-10-19 16:55
0

otrevligt vaccinObestämd

[Jeremina]
2009-10-19 21:48
0

#4 Instämmer Obestämd

Moonwing
2009-10-19 23:40
0

Ja,usch ja..jag vet inte om jag vågarTungan ute(vaccinera mig)..tror faktiskt nöff-sjukan svept förbi,så jag vet varken ut eller in..Obestämd

/Moonwing

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen