God Morgon! Månd 14 Dec 2009
Välkommen till en ny härlig, vintervecka..där vi skall städa, feja..baka.."hämta"
gran,plus ..där i emellan;
……. Meditera Dagligen…..
..o ja, just det!..
…Glöm ej "Mammon"…uj,uj!…-han behöver lite uppmärksamhet,med..var försiktig!!
Ja, ta det lugnt så vi klarar oss genom detta hav av hets och stress!…Glöm ej Er Själva!!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Godmorgon på er 
Ja så var det måndag igen…
skönt, efter en mycket trevlig,… men hektisk helg
.
Ha en fin måndag

Gött med Måndag e de……
Bara denna vecka sedan tre veckors betald ledighet
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Morn morn
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja vissa har det bra med ledighet
Jag är ledig idag pga. minstingens dagis har studiedag.
Vi har varit på stora sonens skola och pratat med läraren om ja lite allt möjligt. Sedan så hamnade vi nere på stan och blev jagad ut av en telefonsäljare som försökte övertala mig i ca 15 min…och sa bara sedan, ger du dig aldrig?? Neee….sa jag. Har haft problem med erat företag tidigare…….så litar inte på er helt enkelt. ja tycket synd om han till slut men köpte inga telefoner…
Så nu ska jag snart göra mig i ordning. Sminka mig och fixa håret samt byta om för ikväll så är det fest…Ska på julbordet i Palaz huset i Brunsparken här i Gbg….Ja roligt ska det bli. Mamma ska få vara barnvakt
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Palaz, där var ju ett tagsedan man var.. Jurasic Park 

Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Godeftermiddag!
Här har det kommit lite vinter luft,, och några snöflingor,, Kyligare har det blivit,,,
Godkväll!
Nu finns det lite pudersnö på marken, känns lite upplyftande med ljuset…
En skön kväll till er alla önskar jag er…
Så nu är jag hemma igen…Ja vi hade kunnat fastna i baren på det där stället efter allt, men mamma skulle med tåget och jag skulle ta över barnen innan sista tåget till Trollhättan gick så fick vara ute från stället vid 21.30
Ja började fundera vad mina kollegor hade fått i sig…den ena snurrigare än den andre.
Kanske var det alkoholen i glöggen, fast det var inte mycket vi fick men det kanske räckte för "vissa" Ja återstor att se imorgonhur många som kommer till jobbet
Jag lär ju vara där allafal i tid som vanligt.
Nu ska jag snart krama om kudden och ungarna som får flytta på sig från min säng
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!