Existens iFokus

Existens

Etikett14-personligt
Läst 1457 ggr
Moonwing
0

Tänd ett ljus..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För en god vän som har det svårt, för en som kämpar för något , och behöver extra styrka..

..Tänd ett Ljus och låt det brinna..symboliskt för kampen…. för det goda, som gör oss alla till bättre o starkare Existenser!

Goda tankar är mycket starka krafter, att tro på det goda ..kan flytta bort stora hinder i vår väg.

..alltså..skänk någon din tanke o symbolisera det med en rad…eller bara en bild!

Tänk också på..att en "kraflös individ", är en utsatt person som inte behöver mer belastning

..alltså glöm ej visa finkänslighet, även om du känner varmt för dem, du vill skänka en varm tanke!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

[rore]
0

Jag tänder ett ljus i hopp om försoning och återuppbyggande av tilliten. 

Mamma! Detta ljus är till oss…. och till alla de som misslyckats med att nå fram,,,, Ett hoppets ljus får lysa på vår väg Om att det aldrig är försent……

Loet_old
0

Tänd ett ljus och låt det brinna

låt aldrig hoppet försvinna

Det är mörkt nu

men det blir ljusare igen.

[yodhe]
0

Jag skänker min tanke till min dotter som är inne i en väldigt jobbig process…

Moonwing
0

Jag tänder ett ljus för min Mamma..hoppas du en dag, förstår morsa´n..

..att det är den inre människan, som aldrig kommer ljuga eller gå bakom ryggen på dig - lita på den som verkligen älskar dig på rätt sätt, utan förutsättningar, utan förbehåll..utan att bli omtyckt själv!

Jag skall hoppas o  be för dig, att du en dag vågar se!..-vad människor vill ha av dig!..och vilka som är dina sanna vänner..

Inte för att du inte förstår..-utan för att du inte ännu..vill, eller vågar ta språnget.!

Jag älskar dig Morsa´n..de´du´!  Tungan uteKyssFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen