Existens iFokus

Existens

Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 1742 ggr
Moonwing
0

God morgon! Måndag 8 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Have a great day !Tungan ute..and remember this;

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Aldebaran
0

ha en bra dag alla

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Moonwing
0

Va gör du uppe?..slänger du in ett inlägg "emellan bilarna", Alde.?.Tyst

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Aldebaran
0

hahah  e jag förliten för att vara uppe så här sent??

Moonwing
0

Ja, min gosse.Oskyldig.gå å lägg dig "din lille snorhyvel!"Tungan ute

/ Wingen

[Jeremina]
0

God morgon men 8 mars är ju aldrig det för mig men jag ska göra det bästa av situationen.

Kram Moowing, vännen!

Moonwing
0

KRAM!Kyss..hi,hi…gomorron,förresten!Tungan ute

/ Wingen

Moonwing
0

Nu börjar nätet sega..så nu ska wingen natta sig å alla andra som vill följa med henne i bingen..SkämsTystSkrattande

..ses om nåra timmar, brukar inte sova så länge, heller..Flört

/ Wingen

[Jeremina]
0

Nog segar det alltid så natti då goa Wingen nu ska Jeremina också sussa…Puss & Kram!

Mirjami-78
0

God morgon på er!  Jag somnade i tid igår…..Tungan ute Ja för en gång skull. Jag var helt slut…..

Då var det måndag igen då. Skickar en extra stor kram till dig Jeremina och önskar er alla en härlig måndag!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Farwuq
0

God morgon alla, ett speciellt grattis till alla flickor.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mirjami-78
0

Är det kvinnodagen idag?? Jaha då ska vi vara snälla mot oss idag….Fast det brukar ni ju vara för det mestaTungan uteFlört

[rore]
0

Go morron!

Sitter framför jobbets dator och grämer mig över en missad sovmorgon,,,,,,,,,,,

Börjar inte förrän kl 8.00Skrikandes

Jaja,, hoppas ni får en fin måndag.

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

Aldebaran
0

Godmorgon alla… Jobbar hemifrån idag Glad

Tride
0

Hejsan! Nu har våren tydligen bestämt sig. Det töar och droppar överallt, marken har fått bara fläckar, och i dag kan jag faktiskt sitta ute på balkongen. 22+ visar termometern där.Skrattande Men så fann jag min vattenkanna av porslin på en hylla där ute - i småbitar. Sprängd av kylan, kan jag tro. Så länge snön låg där syntes den inte. Något som däremot syns nu är alla dammråttor mm sådant, där mörkret länge lagt en döljande hinna.Flört

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Tride
0

#11 Jo, det kallas kvinnodagen. Jag tror att den är 100 år gammal eller ngt sådant. Instiftades för kvinnors rösträtt på ngn konferens i Amsterdam, om jag inte missminner mig. Rösträtt har vi fått, men mycket annat återstår, vad jag förstår. Tex mödravård i fattiga länder. Personligen tycker jag ju förstås att alla dagar skall vara människornas dagar, men det dröjer väl innan vi kommit därhän på riktigt. Cool

Tride.

Mirjami-78
0

#16 Vi kvinnor har nog rätt så bra i detta land, men värre är det i många andra länder. Vi får hoppas på att det ska bli bättre för dem som behöver det.

Hur har det gått för din väns vän Tride?? Har ni något hört ifrån henne efter jordbävningen??

Nu har stora sonen magsjuka. De ringde från skolan idag så han fick komma hem. Sedan var ja på BUP och fick resultaten på hans test som gjordes i fredas och det tyder på att flera tester börs göras för att få reda på om han kan vara ett sk. bokstavsbarn. Men det känns bra för då vet man alla fal.

Tride
0

#17 Jo, hon är välbehållen liksom hennes mamma och, tydligen. hunden! Den fattiga byn där de bodde/bor är till största delen raserad. Deras eget hus står upp, men inte mycket mer.Hon var ju här en månad i värsta vintern, och drömmer om att få komma tillbaka.

KyssTill dig och barnen!

Tride.

Aldebaran
0

så, nu ligger tredje delen av Astralvärlden ute… Glad

[yodhe]
0

Gokväll!

[Jeremina]
0

En mycket god kväll och sov sött till natten!

Moonwing
0

Neeijj..nu skall wingen knoppa..natti godingar..sov sött o dröm härliga drömmar..kanske gör ni en "resa"….Tungan ute

/ Wingen

Aldebaran
0

jadå.. det har vi gjort…. åtminstone jag  Glad

Mirjami-78
0

Här är vi lite bättre nu. Stora sonen fick magsjuka igår så de fick skicka hem han från skolan.

Ja sovit har vi gjort och snart ska vi laga lite mat och städa. Just nu är hela badrummet fullt med vatten då barnen hade vattenkrig där inne tydligen. Den lille kom med ett surt min därifrån och sa mammaaa titta vad storebror gjorde. Jaha sa jag bara och se nu till att han letar fram torra kläder åt dig med för det tänker inta jag göra….