Passar in här,eller?
Tänkvärd test!
Här är ett test för att se om du har fullgjort ditt livs viktigaste uppdrag: Lever du?
I så fall är uppdraget inte slutfört.
Richard Bach

men se är det inte "fru antikarma" som kommer in med detta inlägg… Som i allra högsta grad har med karma att göra…

Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.

glömde tillägga: Mycket tänkvärt, tack.. 
#1 Fru Antikarma
Kul va? 
*hihi*

ja eftersom du säger dig inte tro på detta, ändå har du lagt in vid flera tillfällen artiklar/inlägg som iallra högsta grad beskriver just detta…Ganska så kul…ja 
#4 Men grejen är den att jag inte riktigt menar samma som er här ändå angående karma
Då jag vill leva livet här och nu till fullo och må gott och går inte och väntar på eller längtar efter att dö, för att födas på nytt igen. Därför la jag in det här här för att se vad reaktion skulle bli
Kul va?

vad får dig att tro att jag går och längtar efter att få dö och födas på nytt? Nu har du nog fått en del om bakfoten.. igen..
Att leva livet som du beskriver ger ju sin karma angenäm eller oangenäm…
Jag har inget bakom foten..inte vad jag kan se *hihi*
Livet ger och tar men sedan kan man ju tycka olika om saker och ting!!

#5 vad menar du då?
Då jag vill leva livet här och nu till fullo och må gott och går inte och väntar på eller längtar efter att dö, för att födas på nytt igen. Därför la jag in det här här för att se vad reaktion skulle bli
Kul va?
#6 Du svarade mig på det och jag svarade att jag har tolkat det flera av er skrivit här om detta på mitt sätt men ni vet väl vad ni menar så förklara då i korta ordalag så att jag inte får det om bakfoten då!
Jag provade att skoja: Jag har inget bakom foten..inte vad jag kan se *hihi*
Med kul va? menade jag att vi kan väl diskutera utan att bli så gravallvarliga…

hmmm du skriver en bra sak i #0 men sen vill du flamsa och skoja i övriga inlägg hmmm oki om det är så du vill ha det i dina trådar..
#11 Du menar att du tycker det är rätt så då är det det, eller?
Jag ville lätta upp stämningen och det var inget flams men jag ska låta bli då!
Jag vill leva länge men då gärna få vara frisk och leva någorlunda gott men sen kan jag dö med ett leende på läpparna.
#13 Den var bra för jag känner samma sak ungefär 
Man ska nog leva och njuta ut av livet med så långt man kan, och kan bara hålla med er om att man vill leva länge och få vara frisk.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Andemeningen bakom vad Bach sa är nog en helt annan än personlig njutning..