7:e Januari - fredag-
Go middag på er alla. Här har vi plus grader (1 hel rackare )och snön vräkte ner på förmiddagen
Tycker det kan räcka nu faktiskt….
Hoppas ni får/har en fin fredag
God em. Har har vi oxå +, vet inte antal, men inte kan det vara många. Det töar iaf. Så länge det varar. till kvällen lär det frysa igen, och den som vill utmana ödet med att halka runt i mörket lär få ett bra tillfälle. Det kanske kan utvecklas till en tävningssport? VM o Os o sånt. Själv har jag medaljerna bakom mig (f*n tro´t hihihi
) så det känns inte aktuellt för egen del. Jag var iaf ute en sväng, och är glad att jag inte behöver mer frisk luft för tillfället.Stannar gärna inne med katten och sorterar skruvar o småspik, som jag sysslat med sen i förrgår. Det finns folk till allt, och ibland är det jag som är folket!
Ha det gott o njut så länge det varar!
Vad då? Ja, det där njutbara. Ni vet??!!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen

Vi var ute under dagen i den härliga solen….När man kom utanför dörren så satt lille sonen på rumpan. Is precis utanför ingången här nere och ingen sand på den…Ja tur att man såg det innan man halkade omkull. Nu frysser det nog till så man kommer nog få gå väldigt lungt och fint. Bara helgen kvar och sedan ska man börja jobba igen….på måndag och då ska vi skura upp ett golv med maskin…..Får se om jag ev. åker redan på söndag till jobbet och påbörjar veckans arbete för att hinna med allt det kommande veckan.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!