God morgon 12:e maj
God morgon!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Draken!!
God morgon på er alla exisar.

Vem är egentligen draken?
Är det farwuq som är detta mytomspunna kratur eller är det existens iFokus officiella gud? Jag tycker han nämns väldigt flitigt på den här sidan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, det är våran Farwuq som är vår Drake
Ja är Farwuq Hadar, den fria och "bevingade" själen i en drakes skepnad. Det andliga och evigt goda ljusets gröne stridsman.

Här kan du se varifrån mitt namn är härlett.
#4 Oj, intressant. Den där slukade jag. Okej, men då vet jag vem draken är i fortsättningen 
Varsågod, det var så lite.

Jag finns av och till även på "Drakens café". Där jag bjuder på mina drakoniska alster.

Hahaha, det låter bra dé! Jag kanske kikar in. Får ickedrakar komma också?
Javisst…

Det är ganska ofta som jag får besök.
Oh du gästvänliga drake, jag tittar nog in framöver.
Jag har redan varit och kikat inne på Ateism.

// 5) { sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : true}); return; } setTimeout(checkLibReady, 100);}gtbTranslateOnElementLoaded = function () { lib = google.translate.TranslateService({}); sendMessage("{EVT_LOADED}", {}, []); var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); data.addEventListener("gtbTranslate", onTranslateRequest, true); data.addEventListener("gtbTranslateCheckReady", onCheckReady, true); data.addEventListener("gtbTranslateRevert", onRevert, true); checkLibReady();};function onCheckReady() { var ready = lib.isAvailable(); sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : !ready});}function onTranslateRequest() { var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); var orig = data.getAttribute("gtbOriginalLang"); var target = data.getAttribute("gtbTargetLang"); lib.translatePage(orig, target, onProgress);}function onProgress(progress, opt_finished, opt_error) { sendMessage("gtbTranslateOnProgress", {"gtbTranslateProgress" : progress, "gtbTranslateFinished" : opt_finished, "gtbTranslateError" : opt_error});}function onRevert() { lib.restore();}})(); (function(){var d=window,e=document;function f(b){var a=e.getElementsByTagName("head")[0];a||(a=e.body.parentNode.appendChild(e.createElement("head")));a.appendChild(b)}function _loadJs(b){var a=e.createElement("script");a.type="text/javascript";a.charset="UTF-8";a.src=b;f(a)}function _loadCss(b){var a=e.createElement("link");a.type="text/css";a.rel="stylesheet";a.charset="UTF-8";a.href=b;f(a)}function _isNS(b){for(var b=b.split("."),a=d,c=0;c
#10 Jaa du har det? :) Vad trevligt. Du kanske såg att jag länkade till er Sajt. Jag gillar existens mycket, den är väldigt färgglad och trevlig. Mycket trevliga, intressanta diskussioner. Har ni lyckats med!
Jisses, vad hände med mitt tidigare inlägg?

Vi tackar så gott.