Existens iFokus

Existens

Etikett32-dagens-hälsningar
Läst 1664 ggr
Farwuq
0

God morgon 12:e maj

God morgon!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Draken!!

God morgon på er alla exisar.

Fantasy Scraps, Graphics, Glitters and Images for Orkut, Myspace, Facebook, Hi5, Tagged

[Morfalum]
0

Vem är egentligen draken? Tyst Är det farwuq som är detta mytomspunna kratur eller är det existens iFokus officiella gud? Jag tycker han nämns väldigt flitigt på den här sidan.

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, det är våran Farwuq som är vår DrakeFlört

Farwuq
0

Ja är Farwuq Hadar, den fria och "bevingade" själen i en drakes skepnad. Det andliga och evigt goda ljusets gröne stridsman.

Flört

Här kan du se varifrån mitt namn är härlett.

http://www.crystalinks.com/faravahar.html

[Morfalum]
0

#4 Oj, intressant. Den där slukade jag. Okej, men då vet jag vem draken är i fortsättningen Flört

Farwuq
0

Varsågod, det var så lite.

Tungan uteFlört

Jag finns av och till även på "Drakens café". Där jag bjuder på mina drakoniska alster.

Glad

[Morfalum]
0

Hahaha, det låter bra dé! Jag kanske kikar in. Får ickedrakar komma också?

Farwuq
0

Javisst…

Glad

Det är ganska ofta som jag får besök.

[Morfalum]
0

Oh du gästvänliga drake, jag tittar nog in framöver.

Farwuq
0

Jag har redan varit och kikat inne på Ateism.

Tungan ute

// 5) { sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : true}); return; } setTimeout(checkLibReady, 100);}gtbTranslateOnElementLoaded = function () { lib = google.translate.TranslateService({}); sendMessage("{EVT_LOADED}", {}, []); var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); data.addEventListener("gtbTranslate", onTranslateRequest, true); data.addEventListener("gtbTranslateCheckReady", onCheckReady, true); data.addEventListener("gtbTranslateRevert", onRevert, true); checkLibReady();};function onCheckReady() { var ready = lib.isAvailable(); sendMessage("gtbTranslateLibReady", {"gtbTranslateError" : !ready});}function onTranslateRequest() { var data = document.getElementById("gtbTranslateElementCode"); var orig = data.getAttribute("gtbOriginalLang"); var target = data.getAttribute("gtbTargetLang"); lib.translatePage(orig, target, onProgress);}function onProgress(progress, opt_finished, opt_error) { sendMessage("gtbTranslateOnProgress", {"gtbTranslateProgress" : progress, "gtbTranslateFinished" : opt_finished, "gtbTranslateError" : opt_error});}function onRevert() { lib.restore();}})(); (function(){var d=window,e=document;function f(b){var a=e.getElementsByTagName("head")[0];a||(a=e.body.parentNode.appendChild(e.createElement("head")));a.appendChild(b)}function _loadJs(b){var a=e.createElement("script");a.type="text/javascript";a.charset="UTF-8";a.src=b;f(a)}function _loadCss(b){var a=e.createElement("link");a.type="text/css";a.rel="stylesheet";a.charset="UTF-8";a.href=b;f(a)}function _isNS(b){for(var b=b.split("."),a=d,c=0;c

[Morfalum]
0

#10 Jaa du har det? :) Vad trevligt. Du kanske såg att jag länkade till er Sajt. Jag gillar existens mycket, den är väldigt färgglad och trevlig. Mycket trevliga, intressanta diskussioner. Har ni lyckats med!

Farwuq
0

Jisses, vad hände med mitt tidigare inlägg?

Förvånad

Vi tackar så gott.

Glad