Fred 8 Juli

Morron morron 
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Morrn morrn

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Morrn morrn! Här är varmt och skönt, så vi fortsätter att måla och fixa i trädgården. Något gott från grillen med ett gott glas vin till blir det på sena eftermiddagen 
/Désirée

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Medda medda… Japp regn är på väg väster ifrån….
Det har duggregnat här i djupa södern.

regnet strilar ner i GBG sedan 4 timmar
Här är lite soligt just nu.

Här har varit varmt och soligt hela dagen. Nu på kvällen börjar det mulna, men vi har hunnit med att njuta av god mat och vin på altanen 
/Désirée

nu är solen tillbaka och imorgon väntas en fin dag på vcästkusten med omkring 25 grader…

ja, nu är jag tillbax. Nja säger jag gälllande "underhållningen, men tur det finns gött folk att tjöta med.
#11 nja inte enligt Yr.no då har du skitväder efter 18 någongång imon, vilken vädersajt "litar" du på??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nu har vi canonväder här 
/Désirée

Gött Dèsirée passa på o njut. Jag hoppas på uppehåll imon i llafall. Packar inför en kommande flytt så egentligen spelar det ju inte så stor roll hur det se ut på utsidan - lådorna är ju inne
ja, de flesta iallafall. trädgårdsförråd, garage, uthus……………..BLÄ!! vad grejer en samlar på sig.
Nån som behöver Romaner, stick/sy beskrivningar, kokböcker, wookböcker, moppedelar, kanot, porslin från 1800 kallt, leksaker, lekstuga eller varför inte delar till Golf. Min karl samlar på såna
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, jag har just flyttat min fars bohag från Kapstaden, hit till den kalla Nord. Övriga kommentaterer är överflödiga
/Désirée

Precis hemkommen från en snabb promenad om 3.5 km för andra dagen i rad… Skall försöka samma slinga varje dag under semestern…